Віктор Богомолов

черв 16

Місця, куди хочеться повернутися

Декілька днів тому ми повернулися з подорожі, в яку вирушали на початку червня разом з туристичним клубом «Стежинами сонця». У цій поїздці ми побачили захоплюючі краєвиди Карпат, неймовірну архітектуру Львова та м. Жовква. Оскільки це не перший мій відпочинок з ліцеєм, я одразу знала, що цей тиждень буде наповнений незабутніми враженнями.

Першою нашою зупинкою було селище Славське, де ми насолоджувалися мальовничими краєвидами Карпат та свіжим гірським повітрям. Славське розташоване у сонячній долині, ніби в амфітеатрі, в місці злиття двох річок — Опору і його притоки Славки. Селище з усіх боків оточене горами, що робить це місце ще більш магічним.

Наступного дня ми поїхали на найдовшу канатну дорогу «Захар Беркут», яка підійняла нас на гору Високий Верх - одну із найпопулярніших і найдоступніших вершин Львівської області (1242 метрів над рівнем моря). Знаходиться гора між селами Волосянка і Верхня Рожанка. Там ми побачили дивовижну красу та велич Карпат. А ввечері нас зібрали біля багаття, де команди презентували підготовлені завчасно виступи. Деякі зробили свій вибір на користь пісні, а деякі обрали танець. Ми від цього отримали безліч емоцій та солодкий приз.

Наступний день був не менш насиченим, ніж попередній. На нас чекало сходження на гору Погар. Цей підйом був нелегким для багатьох, але краєвиди, які ми побачили компенсували все. Карпати – чудове місце для відпочинку та пригод. Піднятися на вершину гори, відчути свободу серед неповторної природи, насолодитися казковими краєвидами – це всього кілька переваг пішого туризму в горах.

Далі ми вирушили до Львова і одразу після заселення у хостел поїхали на оглядову екскурсію центром міста, яку провів для нас пан Олександр та занурив у історію міста Лева.

Потім нас чекала Жовква, де ми дізналися історію цього маленького, але не менш цікавого містечка. Після цього ми поїхали до Крехівського монастиря, пішли до джерела з водою та відвідали старовинні печери.

Заключний день у Львові нам запам’ятався вечірньою театралізованою екскурсією з факелами, акторами та відвідуванням цікавих історичних місць. Це було дійсно захоплююче.

Ми повернулися додому втомлені, але неймовірно щасливі в очікуванні нових туристичних пригод.

Кожна подорож зі «Стежинами сонця» наповнена приємними враженнями, новими знайомствами, активним відпочинком. Це, без сумнівів те, що має спробувати кожен, хто навчається у «КОЛІЇ».